Zwroty i reklamacje

Konsument może w terminie 14 dni zwrócić towar bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów odesłania towaru, więcej informacji niżej:

Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyn , za wyjątkiem zamówień indywidualnych np.uszyte lub cięty na zamówienie.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu , po wstępnym ustaleniu ze sprzedawcą.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Sklep Aladyn 

Ul. J.Piłsudskiego 3

11-100 Lidzbark Warmiński

Tel.783-539-890

 e-mail sklep@sklepzlotowka.pl

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz mailowy lub adres sklepu wraz ze zwracanym produktem/produktami, , po wstępnym ustaleniu ze sprzedawcą.

Sklep Aladyn 

Ul. J.Piłsudskiego 3 

11-100 Lidzbark Warmiński

Tel. 783-539-890

 e-mail sklep@sklepzlotowka.pl

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Wzór 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY/Formularz Reklamacji
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

sklep Aladyn 
ul. J.Piłsudskiego  3
11-100 Lidzbark Warminski
sklep@sklepzlotowka.pl
 


Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy/reklamacje sprzedaży następującej/ych rzeczy ........................................................................................, numer oferty............................................................................................
Data zawarcia umowy to................................................., data odbioru ...........................................................................................


Imię i nazwisko....................................................................
Adres...................................................................................
Data.....................................................................................

Nr. konta do zwrotu należności ...............................................................................

 

Inne/opis…………………………………………………………………………………………………..

 


W razie dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt poprzez e-mail sklep@sklepzlotowka.pl lub telefon  kom. 535 001 346


 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Aladyn Owireklama.pl Aurelian Stasewicz
sklep Aladyn
ul.Piłsudskiego 3
11-100 Lidzbark Warmiński

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie. 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Aladyn Owireklama.pl Aurelian Stasewicz
sklep Aladyn
ul.Piłsudskiego 3
11-100 Lidzbark Warmiński

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl